NESLİ'NİN KONULARI

31 Aralık 2014 Çarşamba

İyi yıllar herkese :)


Geriye dönüp baktığımda; hiçbir yılın bitmesini bu kadar çok istediğimi hatırlamıyorum... 2014 yılı pek de facebook'un dediği gibi "harika bir yıldı parçası olduğun için teşekkürler" modunda geçmedi benim için... Kötü haberler, üzüntüler, kayıplar; bunun yanında mucizeler, kabul olan dualar ve güzel haberler de vardı elbette...

Tüm kötü haberleri geride bırakmış olmayı dileyerek; sevdiklerimizle birlikte sağlıklı, mutlu, huzurlu geçireceğimiz bir 2015 diliyorum hepimize...

Kötü günler geçip gidiyor, elde kalan ise bu zor günlerinizde yanınızda olan, sizi rahatlatan, hayatınızı kolaylaştıran  aileniz,akrabalarınız ve dostlarınız oluyor...Yaşadığınız her iyi ve kötü olay; ilişkiler için bir sınav aslında...Günlük hayatta herkes yanınızda zaten... Sohbet, muhabbet iyi gidiyor.... Önemli olan en zor gününüzde de ve ilginç ama  en mutlu gününüzde de yanınızdalar mı? Duygularınızı paylaşabiliyorlar mı? Sizin için üzülüp, yine sizin için sevinebiliyorlar mı?  Yoksa sessizce uzaklaşıyorlar mı?? :)

2014 yılını;

İsmimi babamla birlikte bulan ve bana çocukluğumda Barış Manço'nun "Neslihan'dan Aslıhan'a"  şarkısını uduyla çalan, çok çok sevdiğim ve hiç unutmayacağım 2014 yılında kaybettiğimiz sevgili "Cahit Abi'yle"; 

Tanıdığım en çalışkan ve en mütevazi olan insanlardan; sevgili dostum Aysel'in babası Halil Amca'yla


Sonrasında  İstanbul'da kebap ve baklava yiyemediğimiz ve bir türlü yazamadığım Gaziantep gezimizle,

Aysel ve Erdem'in müthiş misafirperverliği ile, 

Demir'in ilk kez tek başına  şehir dışına çıktığı Ankara/ Anıtkabir gezisiyle,

Almanya ile ilgili önyargılarımı yıkan ve yine hala yazamadığım Frankfurt gezimizle,

Kayınvalidem ve kayınpederimin 40. evlilik yıldönümleriyle,

Hatırlamak istiyorum, geri kalan herşey silinsin gitsin; bir daha yaşanmasın... 

Ne hastalıklar, felaketler olmasın... 


2015 Yılının Sonunda ise: 

Anne ve babamın 40.evlilik yıldönümlerini;

Demir'in  ilkokul mezuniyetini;

İbrahim'in 40 yaş partisini;

Ailemize yeni katılacak olan minik "Eylül'ü"

Yapacağım bir sürü pastayı

Keyifli gezileri

Yemek Tariflerini

Aile ve dostlarla geçecek güzel akşam yemeklerini,

Konuşuyor olmayı diliyorum....

Geçenlerde bir yerde okuduğum ve hem hoşuma giden hem de insanı hüzünlendiren bir yeni yıl dileğini paylaşmak istiyorum...
2015 senden hiçbir şey istemiyorum, sevdiklerimi alma yeter!

Ben "sevdiklerimi alma" kısmına yürekten katılsam da 2015'ten bir sürü beklentim var...

Annemin güzel yemeklerinden bu sene çok çok yemeyi, 
Demir'le daha çok vakit geçirmeyi,
Daha çok blog yazısı yazmayı,
Daha çok pasta yapmayı,
Daha çok süpriz yapmayı,
Daha çok hediye vermeyi,
İbrahim'le birlikte daha çok plan yapmayı, 
Daha az üzülüp, daha çok sevinmeyi,
Sevdiğim herkesle daha çok görüşmeyi
Daha güzel yemekler yapmayı
Daha çok paylaşmayı
Daha çok gülmeyi
Daha çok misafirimin gelmesini
İlginç şeyler keşfetmeyi
Daha çok kitap okumayı
Cep telefonunu elime daha az almayı
Değiştiremediğim şeylere daha az üzülmeyi
Tüm bahaneleri bir kenara bırakmayı,
ve
MUTLU OLMAYI
 DİLİYORUM


Bir de tüm dünya için, ülkem için, tüm insanlar, özellikle tüm çocuklar için, tüm hayvanlar ve tüm bitkiler için


Yaşama hakkı, saygı, sevgi, huzur, anlayış, hoşgörü, birlik, beraberlik, yardım, hava, toprak, yiyecek ve su diliyorum... 


Ne çok şey istedim değil mi :)


3 yorum:

data kurtarma dedi ki...

Profesyonel kahveler güzel bence

Web Tasarım dedi ki...

Kahve nedir ki Bahane muhabbet şahane

sophos dedi ki...

kahvenin tadı...